LifeStyle

Τσακωμός: 7 τρόποι να βοηθήσεις να λυθεί το πρόβλημα σας

Αντικειμενικά μιλώντας, κανένας δεν γεννιέται με την ικανότητα να τα κάνει όλα σωστά. Μαθαίνουμε μέσα από την τριβή με τους άλλους ανθρώπους, από τις πολύ προσωπικές σχέσεις και φυσικά μέσα από τα μοτίβα που επαναλαμβάνουμε (και καταλήγουν να μάς κουράζουν).

Είτε αποφεύγεις εντελώς τους καυγάδες, είτε είσαι πρώτη στους τσακωμούς και παίρνεις εύκολα φωτιά, είναι βέβαιο ότι όλο και κάτι κάνεις λάθος στη διαχείρισή τους. Πριν φτάσουμε όμως στο κομμάτι των tips και των τρόπων με τους οποίους θα μάθεις να διαπληκτίζεσαι σαν ενήλικας, πρέπει πρώτα να αποδεχθείς το εξής. Ότι οι τσακωμοί είναι ένα απολύτως φυσιολογικό κομμάτι μίας οποιασδήποτε σχέσης. Σε βοηθούν να αντιληφθείς τι κάνεις λάθος, να εξελιχθείτε μαζί και να έρθετε αντιμέτωποι με τα προβλήματα.

Βαθιά αναπνοή (και ας αρχίσουν οι τσακωμοί)
Μπορεί να σου ακούγεται σαν είναι το τελευταίο πράγμα που θα σκεφτόσουν να κάνεις ενώ είσαι εν θερμώ, αλλά είναι πολύ σημαντικό να βρεις τον τρόπο να ηρεμήσεις τη στιγμή που είσαι έξαλλη. Δοκίμασε τη διαφραγματική αναπνοή βάζοντας το ένα χέρι στο στήθος και το άλλο στο στομάχι σου. Βαθιά αναπνοή και εκπνοή από τη μύτη. Σου επιτρέπει να επανέλθεις στην πραγματικότητα και να μπεις για λίγο στη θέση του άλλους. Χωρίς εκρήξεις και φωνές.

Μείνε εντός θέματος. Οι τσακωμοί περιλαμβάνουν ένα πράγμα τη φορά
Το κλασικό λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι στους τσακωμούς είναι να ανοίγουμε τον μπουφέ των κατηγοριών και να αναφέρουμε παλιά γεγονότα και λάθη. Μόνο που έτσι χάνουμε το δίκιο μας, δεν επικεντρωνόμαστε σε αυτό που συμβαίνει στο παρόν και δείχνουμε άρνηση να λύσουμε το πρόβλημα.

Μην τσακώνεσαι με στόχο τη νίκη
Αν έχεις ηγετικές ή ναρκισσιστικές τάσεις, είναι πολύ πιθανό να μπαίνεις σε αυτήν τη διαδικασία, απλά και μόνο για να δεις την ήττα στα μάτια του συντρόφου σου. Εδώ δεν είμαστε εχθροί, αλλά ανήκουμε στην ίδια ομάδα. Τι θα σου προσφέρει δηλαδή η νίκη; Την ηθική ικανοποίηση των 5 λεπτών;

Τι συμβαίνει στον εγκέφαλο όταν τσακώνεσαι, ανάλογα με τον τρόπο που επικοινωνείς
Επαναλάμβανε αυτά που σου λέει
Όχι μηχανικά σαν να είσαι ρομπότ. Επανάλαβε αυτό που άκουσες, ώστε να σιγουρευτείς ότι καταλαβαίνεις σωστά και δεν κάνεις δικές σου εικασίες (επίσης αρκετά σύνηθες λάθος). Όταν υπάρχει κατανόηση, είσαι ένα βήμα πιο κοντά στην επίλυση του προβλήματος.

Άφησε τις κατηγορίες και τους χαρακτηρισμούς έξω από το σπίτι
Οι τσακωμοί μπορούν να σε φέρουν στα όριά σου και να σε κάνουν να πεις πράγματα για τα οποία θα μετανιώσεις. Αν θέλεις να είσαι όμως σε μία ενήλικη σχέση, δεν γίνεται να υπάρχουν και βρισιές και χαρακτηρισμοί, λες και είσαι 15 χρονών και τώρα ανακαλύπτεις την έννοια της σύγκρουσης. Όσο περισσότερο το κάνεις, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πληγές μέσα στη σχέση.

Κάνε ένα διάλειμμα (χωρίς να φύγεις)
Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από το να μαλώνεις και να σηκώνεσαι και να φεύγεις, επειδή δεν αντέχεις τις διαφωνίες. Αυτό δεν κάνει καλό ούτε σε εσένα αλλά ούτε και στην εξέλιξη της σχέσης. Ζήτησε ένα διάλειμμα για να συντονιστείς, αλλά να μην ξεπερνάει τα 15-20 λεπτά, γιατί έτσι θα βγεις εντελώς από το κλίμα και το συναίσθημα.

Ο λόγος που η φροντίδα μετά το σεξ είναι πιο σημαντική από το ίδιο το σεξ
Η φροντίδα μετά τον τσακωμό
Ξέρουμε για τη φροντίδα και την εγγύτητα μετά το σεξ, αλλά όχι για τους καυγάδες. Κι όμως, είναι πολύ σημαντικό. Ακόμα κι αν δεν συμφωνήσετε εκείνη τη στιγμή, δείξτε τρυφερότητα ο ένας στον άλλο, και όχι απαραίτητα με σεξ. Μία αγκαλιά, η σιωπηλή παρουσία ή ένα χάδι δείχνουν ότι είστε ομάδα, και όχι εχθροί.

Πηγή

Φόρτωση....

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα